Ati inregistrat comanda si doriti sa o anulati?
In cazul in care in care nu a fost preluata de catre un consultant de vanzari, aveti posibilitatea sa o anulati dumneavoastra. Comenzile anulate raman vizibile in istoric. Daca doriti sa modificati partial produsele din comanda sau sa adaugati, modificati date de facturare sau de livrare, trebuie doar sa trimiteti un mesaj din comanda catre noi. Modificarile vor fi operate in timpul programului de lucru.
In cazul in care a fost preluata de catre un Consultant de Vanzari, puteti trimite solicitarea anularii comenzii prin: mesaj la comanda, mesaj email catre Departamentul Vanzari, prin SMS sau telefonic.
Comanda anulata a fost achitata online?
In momentul anularii unei comenzi achitate cu card online, se trimite automat email de anulare plata catre procesatorul platii, iar banii se vor vedea in cont in aproximativ 3 zile.
Comanda anulata a fost achitata prin Ordin de Plata?
Ii puteti solicita si se va efectua retur in contul dumneavoastra (tot prin transfer bancar).